Neden e-ticaret mağazanızın SEO'ya her zamankinden daha çok ihtiyacı var?
COVID-19, geçen yüzyılda karşılaştığımız en büyük zorluklardan biri olduğunu kanıtladı. Ülkeler virüsün yayılmasını durdurmak için bir çözüm bulmaya çalışırken dünya nüfusunun yarısından fazlası felçli durumda. Gerekli olmayan işler dünyanın çeşitli yerlerinde kapandı. İnsanlar evlerine hapsedildi. Böyle bir zamanda alışveriş ve satın alma pek çok tüketicinin zihninde değil, çoğu ürünün teslimatının kesintiye uğradığından bahsetmeye bile gerek yok. En son makalemizi okur musunuz: e-Ticaret SEO nedir? Şu anda, toplanan veriler, temel bir hizmet sektöründe (gıda, sağlık hizmetleri ve medya) faaliyet göstermediğiniz sürece çoğu işletme için çevrimiçi organik trafiğin ve dönüşümlerin düşük olduğunu göstermektedir. Bu, bir e-ticaret işletmesi olarak şimdilik SEO'ya yatırım yapmayı bırakmanız gerektiği anlamına mı geliyor? Yapmamanızı tavsiye ederiz. İşte nedeni. Rekabet hiç bu kadar zayıf olmamıştı Dünya, COVID-19'un ekonomik etkisi ve neden olduğu kontrol altına alınma ile boğuşurk...
 
 
 
