Neden e-ticaret mağazanızın SEO'ya her zamankinden daha çok ihtiyacı var?

COVID-19, geçen yüzyılda karşılaştığımız en büyük zorluklardan biri olduğunu kanıtladı. Ülkeler virüsün yayılmasını durdurmak için bir çözüm bulmaya çalışırken dünya nüfusunun yarısından fazlası felçli durumda. Gerekli olmayan işler dünyanın çeşitli yerlerinde kapandı. İnsanlar evlerine hapsedildi. Böyle bir zamanda alışveriş ve satın alma pek çok tüketicinin zihninde değil, çoğu ürünün teslimatının kesintiye uğradığından bahsetmeye bile gerek yok. En son makalemizi okur musunuz: e-Ticaret SEO nedir? Şu anda, toplanan veriler, temel bir hizmet sektöründe (gıda, sağlık hizmetleri ve medya) faaliyet göstermediğiniz sürece çoğu işletme için çevrimiçi organik trafiğin ve dönüşümlerin düşük olduğunu göstermektedir. Bu, bir e-ticaret işletmesi olarak şimdilik SEO'ya yatırım yapmayı bırakmanız gerektiği anlamına mı geliyor? Yapmamanızı tavsiye ederiz. İşte nedeni. Rekabet hiç bu kadar zayıf olmamıştı Dünya, COVID-19'un ekonomik etkisi ve neden olduğu kontrol altına alınma ile boğuşurken, birçok işletme iş dünyasında bir daralma yaşadı. Pazarlama artık birçok şirket için bir öncelik değil. Kısa vadeli çözümler arıyorsanız, pazarlama faaliyetlerini ve maliyetleri azaltmak iyi bir fikir gibi görünebilir. Sonuçta, size anında bir getiri sağlamayacaksa neden bir şeye yatırım yapasınız ki? Ancak, buradaki anahtar bunun yerine uzun vadeli düşünmektir. Unutma, salgın burada kalıcı değil. Eninde sonunda kesinlikle bitireceğiz. Ve bunu yaptığımızda, temel olmayan ürünlere ve e-ticaret sektörüne olan talep zirve yapacak. Bu artışa hazırlanmak, mevcut talep eksikliğine odaklanmaktan çok daha iyidir. Birçok işletme zamanını ve yatırımını SEO'dan ayırdığı için, bu yatırım yapmak için en iyi zamandır. Çünkü bu, çok daha az çaba ve maliyetle daha yüksek sıralamalar alacağınız anlamına gelir. Ve bugün saygın bir sıralama sağlayarak, hedef müşterileriniz alışveriş yapmaya hazır olduğunda arama motoru listelerinde ilk sıralarda yer alan ilk işletmelerden biri olacağınızı garanti edebilirsiniz. SEO ölçülebilir İşletmeler önemli bütçe kesintileriyle karşı karşıya kaldıkça, pazarlama hedeflerinin değişmesi gerekir. Bilinirliği artırmak veya markanızı farklılaştırmaya ve konumlandırmaya çalışmak yerine, yalnızca zaten satın alma niyeti olan tüketicilere odaklanmanın zamanı geldi. Sonuçta, bu süre zarfında markanızın ürünlerini satın alma olasılığı en yüksek olanlardır. Yatırımınızın başarısını da kanıtlayabilirsiniz. Bunu nasıl yaparsın? Web sitelerinizin ziyaretçi sayısına veya yapılan satışlara bakarak. Bu, gerekirse değişen tüketici davranışına göre bütçenizi ayarlamanıza yardımcı olacaktır. Bu belirsiz zamanlarda, tüketici davranışını yansıtan duyarlı pazarlama en uygun çözümdür. SEO stratejinizi değişen tüketici davranışına uyacak şekilde nasıl değiştirebilirsiniz? Örneğin, analitiğin bize belirli bir anahtar kelimeyi arayan kullanıcıların, diğer anahtar kelimeleri kullanarak arama yapanlardan daha yüksek bir satın alma niyetine sahip olduğunu söylediğini varsayalım. Bu bilgiler, daha yüksek sıralamalar sağlamak için içeriği uygun anahtar kelimelerle optimize etmek için kullanılabilir. Yetersizlik, e-ticaret satışlarını artırır Bu nedenle, koronavirüs salgınından sonra, işler normale döndüğünde, talebin arzın üzerine çıkması çok muhtemeldir. İmalat sektöründeki mevcut üretim düşüşü, satın alma ihtiyacı arttığında, etrafta dolaşmak için yeterli ürün olmayacağı anlamına geliyor. Öğeler azaldıkça, tüketiciler internette alternatifler arayacak. Çevrimiçi mağazanızın uzmanlığına bağlı olarak, web sitenizi nadir ürünlerle ilgili en çok aranan anahtar kelimelerle optimize ederseniz satışlarda bir artış yaşamanız olasıdır. Nadir öğeler olarak kabul edilebilecek mevcut eğilimleri ve tahminleri araştırın ve onları etkileyen konular için arama motoru sıralamalarınızı iyileştirmeye başlayın. İnandırıcı olun, sömürücü değil E-ticaret SEO'suna yatırım yaparak, müşterilerin markanızı hatırladığından emin olabilirsiniz. Örneğin, COVID-19'un etkisi, yararlı bulduğunuz son güncellemeler ve nasıl güvende kalacağınızla ilgili deneyiminizi paylaşmak için bir blog başlatabilirsiniz. Yalnızca güvenilir bilgiler verdiğinizden emin olun. Bu, kitleleri güvende tutarken üzerinize düşeni yapmanıza yardımcı olurken, aynı zamanda ince markalaşma çabaları da gösterecektir. Pandemiyi asla bir tanıtım aracı olarak kullanmadığınızdan emin olun. Duyarsız veya istismarcı olmayın. Bunun yerine, yardım ettiğinizden emin olun ve web sitenizde normale döndüğümüzde satışa dönüşebilecek bir artış görebilirsiniz. Özetle, SEO stratejinizi tamamen durdurmayın. Bunun yerine, akıllıca yatırım yapın, böylece Covid-19 krizi sona erdikten sonra faydaları daha sonra elde edebilirsiniz. E-ticaret SEO'suna en uygun şekilde yatırım yapmak için, gelecek vaat eden ve kanıtlanmış sonuçlarla özel ve etkili e-ticaret SEO stratejilerinden yararlanmak için SEOBI Ajansı ile iletişime geçin. 

Yorumlar

İlginizi çekebilecek yayınlar

GÜNCEL: Ülkelerin COVID-19 günlük istatistikleri

Peki, Mark Mobius kimdir?

Liderlerin COVID-19 krizinde fırtınayı atlamasına yardımcı olacak 20 makale